søndag 8. februar 2009

SNØØØØ !


hva i all verden har vær gudene gjort nå? de pøser på med snø, så alt står bom stille.. jeg har ikke noe imot snø. Det er bare det at når det kommer så sinnsykt mye snø, tar det jo evigheter å komme seg til steder, timevis med måking! tipper at de som kjører i bakkene ikke har noe i mot dette :D peace :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar