lørdag 22. august 2009

over stokk og stein..


som sagt, så er det utrolig mange som leser bloggen min.. jeg selv tror hele værden har hørt om bloggen min !!! :O -.- etter det jeg ser så er det 200000 som leser minus 199999.. den som er gjen er meg.. rart jeg ikke gidder å blogge ofte`? veel, hvis jeg starter å blogge oftere så kanskje folk følger med. men så flittig er jeg nok ikke.. sååe da blir det til at jeg blogger når jeg ikke har stort å gjøre ;-D sååe skal jeg være MEGA kul, og legge ut ett bilde av Adam Brody, fordi jeg skal gifte meg med han..