lørdag 14. februar 2009

Love.?


så er det en 14. februar igjen da.... KJIP dag for de som er single, minner dem på hvor single dem faktisk er. Ja ja, vet det høres tragisk ut, men sånn er det faktisk i mitt hode. Så nå prøver jeg febrilsk å finne en gutt, som betyr mye for meg. men finner han ikke !!! må snakke med han skjønner du, om hva som skjer videre.. jaja, nok om meg. Jeg har akkuratt funnet ut at INGEN absolutt INGEN leser bloggen min, men madelene er optimistisk at hun blogger fordet...

søndag 8. februar 2009

Face.


Facebook, en del av livet for noen, andre en nettside. Det har blitt en hel HAUG med folk som har fått seg facebook. De som ikke har det går glipp av en hel del, fordi "alle" andre har det.Og de bruker det ofte.På "face" legger folk ut bilder fra fester, turer osv.. Men de mange ikke vet er at alt du legger ut, blir lagret,og slettes ikke! jeg fikk vite det for noen uker tilbake, jeg ble skremt :S men facebook er morro og da :D masse kult der ja :D hehe, vært så lenge siden jeg har blogga nå at nå skriver jeg bare om ting som jeg skulle ha blogga om siden sist! skal prøve å skerpe meg! må blogge oftere :):)

SNØØØØ !


hva i all verden har vær gudene gjort nå? de pøser på med snø, så alt står bom stille.. jeg har ikke noe imot snø. Det er bare det at når det kommer så sinnsykt mye snø, tar det jo evigheter å komme seg til steder, timevis med måking! tipper at de som kjører i bakkene ikke har noe i mot dette :D peace :D