lørdag 10. januar 2009

NeverShoutNever!




Herremin hatt, nå er det lenge siden jeg har skrivd noe :P vel, tenkte at jeg kunne skrive om Never shout Never. Veldig bra om du spør meg, men jeg liker sånn muiskk da :D har ikke gjort meg så veldig kjent med gruppa men, det jeg vet er at han som synger heter Christoffer Drew, og han er flink til å synge og HEIT :D anbefales : NeverShoutNever :søk på youtube.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar