
så er det en 14. februar igjen da.... KJIP dag for de som er single, minner dem på hvor single dem faktisk er. Ja ja, vet det høres tragisk ut, men sånn er det faktisk i mitt hode. Så nå prøver jeg febrilsk å finne en gutt, som betyr mye for meg. men finner han ikke !!! må snakke med han skjønner du, om hva som skjer videre.. jaja, nok om meg. Jeg har akkuratt funnet ut at INGEN absolutt INGEN leser bloggen min, men madelene er optimistisk at hun blogger fordet...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar