mandag 13. april 2009

Dead hours before summer.


ja, hmm... vet ikke helt hvorfor jeg hadde det som overskrift.. men men.. æsj¨, nå er det snart eksamner og masse dritt og møkk før sommeren. så nå blir det ikke mye blogging fremover. sorry, for det er jo SÅÅ mange som leser bloggen min(sarkasme). praktisk talt ingen. så jeg skriver blogg fordi jeg ikke har noe bedre å gjøre. men hey! hvem har ikke litt tid på hendene some times ? akkurat. Så nå er det skole og atter skole som står i hodet mitt, kanskje litt kjærlighet hvis jeg får det som jeg vil? tror det er neppe mulig. sånn egetlig¨, men får ser hvordan det går :P men en ting er sikkert, det blir en super sommer, med kjærlighet eller ikke :P så får "skybert" som leser bloggen min, forbrede seg på at det ikke blir så mange nye innlegg fremover, kanskje hvis det skjer noe stort.ø jeg blogger ikke så mye før sommeren.. WOHO!