
her sitter jeg da, og lakker negler og ser på "i gode og onde dager" ... med en kopp te på bordet,sammen med tente duft lys..DIGG, men det er vel litt klisje? jupp, fodi det er det jeg ikke gjør, jeg lakker negler.. and that's it..--.hoho nå var jeg morsom!
.-. jeg kom inn på lørenskog vgs ! førstevalget mitt! jeg er så fornøyd, kom inn på linja som jeg ville,studiespesialisering med forgivning.! woho, dette blir artig =D gleder meg til å møte ny folk, få nye venner,opplevelser og all that shit that comes along! men nu er det nok en mnd til jeg blogger igjen(som vanelig) :P hæhæ ! cya.