lørdag 12. september 2009


SEEE CHRISTIAN ER FLINK TIL Å TEGNE !!

lørdag 22. august 2009

over stokk og stein..


som sagt, så er det utrolig mange som leser bloggen min.. jeg selv tror hele værden har hørt om bloggen min !!! :O -.- etter det jeg ser så er det 200000 som leser minus 199999.. den som er gjen er meg.. rart jeg ikke gidder å blogge ofte`? veel, hvis jeg starter å blogge oftere så kanskje folk følger med. men så flittig er jeg nok ikke.. sååe da blir det til at jeg blogger når jeg ikke har stort å gjøre ;-D sååe skal jeg være MEGA kul, og legge ut ett bilde av Adam Brody, fordi jeg skal gifte meg med han..

torsdag 30. juli 2009

red nails,totally hot !


her sitter jeg da, og lakker negler og ser på "i gode og onde dager" ... med en kopp te på bordet,sammen med tente duft lys..DIGG, men det er vel litt klisje? jupp, fodi det er det jeg ikke gjør, jeg lakker negler.. and that's it..--.hoho nå var jeg morsom!

.-. jeg kom inn på lørenskog vgs ! førstevalget mitt! jeg er så fornøyd, kom inn på linja som jeg ville,studiespesialisering med forgivning.! woho, dette blir artig =D gleder meg til å møte ny folk, få nye venner,opplevelser og all that shit that comes along! men nu er det nok en mnd til jeg blogger igjen(som vanelig) :P hæhæ ! cya.

fredag 10. juli 2009


OKEEEEY ! jeg blogger sjeldent, men det er bare fordi ingen leser bloggen min.. hint hint til skybert at han skal kommentere.. er ikke lenge til vi får vite hvilken skole vi kommer inn på.. gleder meg. nei, så skal jeg tenke ferie. liker ferie, så lenge man har noe å gjøre, noe jeg ikke har.så da liker man ikke ferie. blir bare å late seg.. derfor begynner man på condis midt i sommerferien, genialt eller hva? ja, det syntes jeg og. nææ er trøtt gidder ikke blogge mye nå. får ta det senere.. ca om en mnd.. jeg har nemmelig funnet ut at jeg blogger en gang i mnd..:D YAY. nei, nå skal jeg skjerpe meg *hørt det før* (bildet er btw av kneet til Joakim, jeg tok bildet, så ikke stjel det!)

tirsdag 23. juni 2009

IT smells like summer time,yes i said summer time !!


HALLO :D det har nemmelig ikke gått opp for små sprøe og rare madelene at det er sommerferie. noe som går utover madelenes venner! dakar linn og Cj!! madelene gjør ikke stort om dagen hun bare går rundt og vimser.(som vanlig). Hun gleder seg utrolig til Mandag, for da er det skjærgårds og ditt skal hun :) ææsj, nå gidder jeg ikke snakke om meg selv i andre eller så var det tredje person lengere... må legge meg mamma MASER.. hun skal nemmelig lage regler i huset. men det passer ganske dårlig nå som det er sommer og Madelene føler seg fri og dritet oppi regler.. NEEEI. nå skriver jeg i andre eller så var det tredje person igjen... geeez!

fredag 22. mai 2009

jeg vokser og lever på en varm dag, som mais og meloner.


hmm. ja. artig liten overskrift må jeg si =D hmm. kanskje på tide å begynne å blogge aktivt igjen? (som om jeg noen gang har gjort det). er ferdig med engelsk eksamen(skriftlig) så har vi den muntlige igjen da, noe jeg faktisk gruer meg litt til :S som vanelig stuper kjærligheten i livet mitt, jeg er rar og det er du også. sånn er det bare. vet ikke lengere hva jeg skal gjøre men samma det.. jeg skal bestille sånn rayban briller, med svart innfatning og klart glass, elsker de ! skal se om jeg får blogga mer og mer når eksamnene er feridg og idet hele tatt hele ungdoms skolen ! =D så blir det vel studie spess med form til neste år! :D peace & love!

tirsdag 5. mai 2009

Perler på en snor.

bloggen min ser HELT forferdelig ut!! fargene cræsjer..(noe som kan forklare overskirften på bloggen) pc'en min har kræsjet, så nå må jeg nøye meg med andre sine pc'er. Det betyr da at alle bildene mine og redigerings program blir borte.. så da blir det lite kreativitet.. men nå er det snart eksamens tid ( -.-' ) så da blir det ikke mye blogging.. blogger vel ikke så mye at dt gjør noe.. ÅÅ en ting til.. 22. April var det UnderOath konsert.. den kunne jeg vært på.. men neeeei da.. fikk ikke lov av mamma, fordi det var "bråk" musikk.. ble en smule irritert , men men.. anyway.. jeg elsker det bandet.! nå skal jeg på jobb.. tudlidu..