tirsdag 30. desember 2008

New Year !


Snart er vi inne i det nye året! Yey sier bare jeg . Jeg må virkelig sette meg noen mål for dette året, manglet det det forige året, hehe, ehm,ja. Jeg vil vel si at jeg tror det er bedre å sette seg mål for året! Da har man noe å se frem til :=) Og jeg har masse å se frem til det neste året! :) Sett dere mål folkens :D jeg kommer til å være veeeeldig opptatt de neste dagene, kommer sannsyneligvis ikke noen "spennende" innelgg fra meg fremover, men vent å se, og det ska kommer masse om mote,venner,kjærlighet og beauty tips ;) åå, gleder meg til Onsdag, skal jeg kose meg med venner jeg ;) hehe :P GODT NYTT ÅR !

søndag 28. desember 2008

Draw,Draw and DRAW!



Min kompis Christian, er så syyyykt flink til å tegne at jeg tenkte dere skulle få se det dere og! Han tegner støtt! siden han er så flink, tenkte jeg å dele det med værden, i vertfall de som faktisk er inne her xD enjoy!!

2009 here we come !


I år har vel trendene egetlig handlet om egen personelig stil vil jeg si. Det å ikke følge etter alle andre, det å ha noe som ingen andre har og sist men ikke minst lage dine egne smykker og vesker f.eks.! Hvilken stil vil værden gå for i 2009? super rocka eller en romantisk balade av stiler? ikke lett å si..Det er alltid eller annen stil som kommer til bake fra de glade 70',80' og 90'tallet, man kan også finne trender som kommer tilbake lengere og lengere tilbake i tid, men 70'80'90'tallet kommer stadig vekk klistret på stjernene alle ser opptil, da sier det jo pang så er den på moten igjenn .. æææ lurer på hva som blir trend 09 jeg altså.... xoxo

the start...

yeye .. som du ser så er denne bloggen rykende fersk! hehe..vel jeg ville finne på noe nytt å gjøre, og dette var det jeg fant på :) gi meg litt tid til å finne ut av ting ^^,