torsdag 30. juli 2009

red nails,totally hot !


her sitter jeg da, og lakker negler og ser på "i gode og onde dager" ... med en kopp te på bordet,sammen med tente duft lys..DIGG, men det er vel litt klisje? jupp, fodi det er det jeg ikke gjør, jeg lakker negler.. and that's it..--.hoho nå var jeg morsom!

.-. jeg kom inn på lørenskog vgs ! førstevalget mitt! jeg er så fornøyd, kom inn på linja som jeg ville,studiespesialisering med forgivning.! woho, dette blir artig =D gleder meg til å møte ny folk, få nye venner,opplevelser og all that shit that comes along! men nu er det nok en mnd til jeg blogger igjen(som vanelig) :P hæhæ ! cya.

fredag 10. juli 2009


OKEEEEY ! jeg blogger sjeldent, men det er bare fordi ingen leser bloggen min.. hint hint til skybert at han skal kommentere.. er ikke lenge til vi får vite hvilken skole vi kommer inn på.. gleder meg. nei, så skal jeg tenke ferie. liker ferie, så lenge man har noe å gjøre, noe jeg ikke har.så da liker man ikke ferie. blir bare å late seg.. derfor begynner man på condis midt i sommerferien, genialt eller hva? ja, det syntes jeg og. nææ er trøtt gidder ikke blogge mye nå. får ta det senere.. ca om en mnd.. jeg har nemmelig funnet ut at jeg blogger en gang i mnd..:D YAY. nei, nå skal jeg skjerpe meg *hørt det før* (bildet er btw av kneet til Joakim, jeg tok bildet, så ikke stjel det!)