søndag 8. februar 2009

Face.


Facebook, en del av livet for noen, andre en nettside. Det har blitt en hel HAUG med folk som har fått seg facebook. De som ikke har det går glipp av en hel del, fordi "alle" andre har det.Og de bruker det ofte.På "face" legger folk ut bilder fra fester, turer osv.. Men de mange ikke vet er at alt du legger ut, blir lagret,og slettes ikke! jeg fikk vite det for noen uker tilbake, jeg ble skremt :S men facebook er morro og da :D masse kult der ja :D hehe, vært så lenge siden jeg har blogga nå at nå skriver jeg bare om ting som jeg skulle ha blogga om siden sist! skal prøve å skerpe meg! må blogge oftere :):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar