
Nå er det lenge siden sist :O omfg! jaja, da blogger jeg litt nå. Har hatt så utrolig mye og gjøre for tiden ! Slitsomt nå som det nærmer seg Eksamner og dritt og møkk!! Kun to mnd i gjen til EKSAMNENE :o får se hvordan det går seg til. Skal prøve å blogge litt mer fremover, men ekke' sikkert jeg får det til gitt.Fått meg jobb til og med ! Trodde jeg aldri skulle få mer perfet jobb en dette. Jeg er rytmisk gymnastikk trener! Jeg elser det. + jeg får penger for det.. peeerfect!. Btw: jeg skal ikke til U.S.A i år =/ mange grunner til det, en av dem er at søstra mi ikke skal være med... så nå blir det shopping i steden ! WOho.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar