tirsdag 5. mai 2009
Perler på en snor.
bloggen min ser HELT forferdelig ut!! fargene cræsjer..(noe som kan forklare overskirften på bloggen) pc'en min har kræsjet, så nå må jeg nøye meg med andre sine pc'er. Det betyr da at alle bildene mine og redigerings program blir borte.. så da blir det lite kreativitet.. men nå er det snart eksamens tid ( -.-' ) så da blir det ikke mye blogging.. blogger vel ikke så mye at dt gjør noe.. ÅÅ en ting til.. 22. April var det UnderOath konsert.. den kunne jeg vært på.. men neeeei da.. fikk ikke lov av mamma, fordi det var "bråk" musikk.. ble en smule irritert , men men.. anyway.. jeg elsker det bandet.! nå skal jeg på jobb.. tudlidu..
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar