OKEEEEY ! jeg blogger sjeldent, men det er bare fordi ingen leser bloggen min.. hint hint til skybert at han skal kommentere.. er ikke lenge til vi får vite hvilken skole vi kommer inn på.. gleder meg. nei, så skal jeg tenke ferie. liker ferie, så lenge man har noe å gjøre, noe jeg ikke har.så da liker man ikke ferie. blir bare å late seg.. derfor begynner man på condis midt i sommerferien, genialt eller hva? ja, det syntes jeg og. nææ er trøtt gidder ikke blogge mye nå. får ta det senere.. ca om en mnd.. jeg har nemmelig funnet ut at jeg blogger en gang i mnd..:D YAY. nei, nå skal jeg skjerpe meg *hørt det før* (bildet er btw av kneet til Joakim, jeg tok bildet, så ikke stjel det!)
fredag 10. juli 2009
OKEEEEY ! jeg blogger sjeldent, men det er bare fordi ingen leser bloggen min.. hint hint til skybert at han skal kommentere.. er ikke lenge til vi får vite hvilken skole vi kommer inn på.. gleder meg. nei, så skal jeg tenke ferie. liker ferie, så lenge man har noe å gjøre, noe jeg ikke har.så da liker man ikke ferie. blir bare å late seg.. derfor begynner man på condis midt i sommerferien, genialt eller hva? ja, det syntes jeg og. nææ er trøtt gidder ikke blogge mye nå. får ta det senere.. ca om en mnd.. jeg har nemmelig funnet ut at jeg blogger en gang i mnd..:D YAY. nei, nå skal jeg skjerpe meg *hørt det før* (bildet er btw av kneet til Joakim, jeg tok bildet, så ikke stjel det!)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar