
HALLO :D det har nemmelig ikke gått opp for små sprøe og rare madelene at det er sommerferie. noe som går utover madelenes venner! dakar linn og Cj!! madelene gjør ikke stort om dagen hun bare går rundt og vimser.(som vanlig). Hun gleder seg utrolig til Mandag, for da er det skjærgårds og ditt skal hun :) ææsj, nå gidder jeg ikke snakke om meg selv i andre eller så var det tredje person lengere... må legge meg mamma MASER.. hun skal nemmelig lage regler i huset. men det passer ganske dårlig nå som det er sommer og Madelene føler seg fri og dritet oppi regler.. NEEEI. nå skriver jeg i andre eller så var det tredje person igjen... geeez!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar