hmm. ja. artig liten overskrift må jeg si =D hmm. kanskje på tide å begynne å blogge aktivt igjen? (som om jeg noen gang har gjort det). er ferdig med engelsk eksamen(skriftlig) så har vi den muntlige igjen da, noe jeg faktisk gruer meg litt til :S som vanelig stuper kjærligheten i livet mitt, jeg er rar og det er du også. sånn er det bare. vet ikke lengere hva jeg skal gjøre men samma det.. jeg skal bestille sånn rayban briller, med svart innfatning og klart glass, elsker de ! skal se om jeg får blogga mer og mer når eksamnene er feridg og idet hele tatt hele ungdoms skolen ! =D så blir det vel studie spess med form til neste år! :D peace & love!
fredag 22. mai 2009
jeg vokser og lever på en varm dag, som mais og meloner.
hmm. ja. artig liten overskrift må jeg si =D hmm. kanskje på tide å begynne å blogge aktivt igjen? (som om jeg noen gang har gjort det). er ferdig med engelsk eksamen(skriftlig) så har vi den muntlige igjen da, noe jeg faktisk gruer meg litt til :S som vanelig stuper kjærligheten i livet mitt, jeg er rar og det er du også. sånn er det bare. vet ikke lengere hva jeg skal gjøre men samma det.. jeg skal bestille sånn rayban briller, med svart innfatning og klart glass, elsker de ! skal se om jeg får blogga mer og mer når eksamnene er feridg og idet hele tatt hele ungdoms skolen ! =D så blir det vel studie spess med form til neste år! :D peace & love!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar