skip to main
|
skip to sidebar
søndag 28. desember 2008
Draw,Draw and DRAW!
Min kompis
Christian,
er så
syyyykt flink til å tegne
at jeg tenkte dere skulle få se det dere og! Han tegner støtt! siden han er så flink, tenkte jeg å dele det med værden, i vertfall de som faktisk er inne her xD
enjoy!!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
picture burn
Madelene Foresta
Om meg
Madelene.S.
Vis hele profilen min
Bloggarkiv
►
2009
(13)
►
september
(1)
►
august
(1)
►
juli
(2)
►
juni
(1)
►
mai
(2)
►
april
(1)
►
mars
(1)
►
februar
(3)
►
januar
(1)
▼
2008
(4)
▼
desember
(4)
New Year !
Draw,Draw and DRAW!
2009 here we come !
the start...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar