
I år har vel trendene egetlig handlet om egen personelig stil vil jeg si. Det å ikke følge etter alle andre, det å ha noe som ingen andre har og sist men ikke minst lage dine egne smykker og vesker f.eks.! Hvilken stil vil værden gå for i 2009? super rocka eller en romantisk balade av stiler? ikke lett å si..Det er alltid eller annen stil som kommer til bake fra de glade 70',80' og 90'tallet, man kan også finne trender som kommer tilbake lengere og lengere tilbake i tid, men 70'80'90'tallet kommer stadig vekk klistret på stjernene alle ser opptil, da sier det jo pang så er den på moten igjenn .. æææ lurer på hva som blir trend 09 jeg altså.... xoxo
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar